Γενικά

19 Φεβρουαρίου 2014 11:58

Tο πρώτο βακτήριο που «πήδησε» από τον άνθρωπο στα ... αμπέλια

Ο μακαρίτης Ιταλοαμερικανός Φρανκ Ζάππα ως μουσικός και ως προσωπικότητα φημιζόταν πάντα για την ιδιορρυθμία του. Έτσι, και το βακτήριο που πήρε το όνομά του, κάνει παράξενα πράγματα.

-

Ιταλοί επιστήμονες ανακάλυψαν για πρώτη φορά ένα βακτήριο που αντί να μεταφέρεται από τα ζώα ή τα φυτά στους ανθρώπους, έκανε ακριβώς το αντίθετο: πήδηξε από τον άνθρωπο στα αμπέλια!

Ο νέος τύπος «Ζάππα» του «Propionibacterium acnes», το οποίο ευθύνεται για την πρόκληση ακμής στο πρόσωπο παγκοσμίως, είναι η πρώτη επιβεβαιωμένη περίπτωση μικροοργανισμού που μεταδόθηκε από τους ανθρώπους στα φυτά.

Οι ερευνητές του Κέντρου Ερευνών "Fondazione Edmund Mach", με επικεφαλής τον Αντρέα Καμπιζάνο, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό μοριακής βιολογίας "Molecular Biology and Evolution".

«Ποτέ έως τώρα δεν είχε ανακαλυφθεί ότι ένα ανθρώπινο βακτήριο μπορεί να προσαρμοστεί σε ένα φυτικό κύτταρο. Είναι η πρώτη φορά που διαπιστώνεται κάτι τέτοιο και τελικά δίνει απάντηση στο ερώτημα που υπήρχε, αν αυτό ήταν όντως δυνατό» δήλωσε ο Αντρέα Καμπιζάνο.

12345   8910
  Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
 Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή antenna.gr (με ενεργό σύνδεσμο προς το antenna.gr)