
Podcast - Καρό Σημαία | Οι αποκλεισμοί των Ferrari, η κυρίαρχη McLaren και η κατακραυγή για Lawson
Κώστας Ψάρρας και Πάνος Σεϊτανίδης αναλύουν τα όσα έγιναν στην Κίνα και αναρωτιούνται αν αυτό ήταν...
Άρχισε να πληκτρολογείς οτιδήποτε
Σε άμεση ισχύ θέτει η Παγκόσμια Ομοσπονδία τη νέα της τεχνική ντιρεκτίβα η οποία αφορά στην ευκαμψία των πίσω αεροδυναμικών στοιχείων.
Αφότου ανέλυσε τα δεδομένα που σύλλεξε στις ελεύθερες δοκιμές του Grand Prix Αυστραλίας, η FIA ανακάλυψε πως ορισμένες ομάδες εκμεταλλεύονται την ελαστικότητα ορισμένων στοιχείων της πίσω πτέρυγας σε μη θεμιτό βαθμό.
Από πέρυσι ακόμα, η Παγκόσμιο Ομοσπονδία είχε αποφασίσει να κάνει αυστηρότερους ελέγχους τόσο στις εμπρός, όσο και στις πίσω πτέρυγες. Για τις εμπρός, οι έλεγχοι θα ξεκινήσουν στο ισπανικό Grand Prix, ενώ για τις πίσω η διαδικασία άρχισε από το πρώτο κιόλας τριήμερο της σεζόν.
Και με τα δεδομένα που σύλλεξε, η FIA αποφάσισε να αυστηροποιήσει τους κανόνες που σχετίζονται με την πίσω πτέρυγα θέτοντας νέα τεχνική ντιρεκτίβα η οποία έχει άμεση ισχύ, από το Grand Prix στη Σαγκάη.
Η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας γράφει πως η μέγιστη απόσταση μεταξύ του άνω κύριου αεροδυναμικού στοιχείου της πίσω πτέρυγας και του μεσαίου μειώνεται από τα 2 χιλιοστά στο 0,5 όταν η πτέρυγα δέχεται 75 κιλά κάθετου φορτίου.
Ωστόσο, η FIA θα δεχθεί έως 0,25 χιλιοστά παραβίασης αυτού του ορίου, λόγω του ότι η ανακοίνωση έρχεται λίγες μόλις ημέρες πριν το αγωνιστικό τριήμερο. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Ομοσπονδίας, όλες οι ομάδες ενημερώθηκαν σχετικά με αυτή την αλλαγή το πρωί της Δευτέρας (17/03).
Το αγωνιστικό τριήμερο στην πίστα της Σαγκάης είναι προγραμματισμένο για τις 21-23 Μαρτίου και θα μεταδοθεί όλο ζωντανά και αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+.