Γιατί η Ferrari δε φέρνει αναβαθμίσεις στο Όστιν;
Ενώ McLaren, Red Bull και Mercedes θα προσθέσουν εξαρτήματα και θα αλλάξουν μέρη στα μονοθέσιά τους στο Τέξας, η ομάδα του Μαρανέλο δρα διαφορετικά.
Στην προσπάθειά της να βελτιστοποιήσει το τελευταίο πακέτο αναβαθμίσεων που μπήκε στην SF-24, η Ferrari θέλει να συλλέξει περισσότερα δεδομένα και όχι να προχωρήσει σε περαιτέρω αναβαθμίσεις.
Μετά το Grand Prix Ισπανίας, η Scuderia κατέληξε από δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο σε… τέταρτο.
Έπειτα από μήνες προσπαθειών να διορθωθούν τα κακώς κείμενα, η SF-24 μπήκε δυναμικά στον Σεπτέμβριο με νίκη στη Μόντσα, ενώ μετράει τέσσερα βάθρα στους τελευταίους πέντε αγώνες.
Τώρα, η ομάδα του Μαρανέλο διαθέτει ένα σαφώς πιο διαχειρίσιμο μονοθέσιο ως προς το σετάρισμα, λόγω της έλλειψης αναπηδήσεων. Ωστόσο, δε θέλει να προσθέσει νέες αναβαθμίσεις όπως θα κάνει ο ανταγωνισμός, φοβούμενη ότι οι πίστες στις οποίες έχει δοκιμάσει τις τελευταίες δεν της έχουν ακόμα δώσει όλα τα απαραίτητα δεδομένα που χρειάζεται. Εν ολίγοις, το δείγμα σε Μόντσα, Μπακού και Σιγκαπούρη είναι μικρό.
Συν τοις άλλοις, οι αναβαθμίσεις σε ένα τριήμερο με δομή Sprint αποτελεί ρίσκο, λόγω της μόλις μίας ώρας ελεύθερων δοκιμών. Εν αντιθέσει με τον ανταγωνισμό, η Ferrari θα δουλέψει με μία γνώριμη πλατφόρμα.
Παρότι, λοιπόν, κανείς δεν της εγγυάται ότι αυτό θα δουλέψει υπέρ της απόδοσης και θα φέρει ένα μεγάλο αποτέλεσμα, η ιταλική ομάδα προτιμάει να αποφύγει εντελώς το ρίσκο. Επιπλέον, θα μπορεί να είναι πιο σίγουρη για το επόμενο πακέτο αναβαθμίσεων το οποίο λογικά θα έρθει στο Μεξικό.
Αν, λοιπόν, αναλογιστούμε ότι η SF-24 αποτελεί το σκαλοπάτι για την εξέλιξη ενός ισχυρότερου σε όλους τους τομείς μονοθεσίου για το 2025, τότε είναι απολύτως κατανοητό γιατί στο Μαρανέλο πάνε υπομονετικά.