Christian Horner: «Τα προβλήματα της RB20, έχουν εγκλωβίσει τους οδηγούς σε έναν φαύλο κύκλο»
Η πικρή γεύση που άφησε το ιταλικό GP στην ομάδα της Red Bull, εντείνει την ανησυχία για την πορεία του πρωταθλήματος. O Christian Horner προχώρησε σε δηλώσεις σχετικά με την κατάσταση του μονοθεσίου αναφέροντας χαρακτηριστικά πως οι οδηγοί βρίσκονται σε έναν «φαύλο κύκλο».
Ο Horner μίλησε ανοιχτά για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η ομάδα και εξήγησε ότι η επίλυση των προβλημάτων είναι ένα πολυπαραγοντικό ζήτημα.
«Έχουμε μια αποσύνδεση στην ισορροπία του μονοθεσίου με αποτέλεσμα να γίνεται δύστροπο» ανέφερε όσον αφορά τον αγώνα της Μόντσα. «Από τη στιγμή που βρίσκεσαι σε αυτήν την κατάσταση η πίεση και η φθορά των ελαστικών είναι μεγαλύτερη.
Έτσι, όσο αναζητάς λύσεις στο αρχικό πρόβλημα, δημιουργούνται και άλλα, οπότε καταλήγεις σε έναν φαύλο κύκλο».
Παρά το γεγονός πως η Red Bull ήταν η μόνη ομάδα που δεν χρησιμοποίησε πτέρυγα χαμηλής υποπίεσης, ο Horner θεωρεί πως αυτό δεν ήταν ο κύριος παράγοντας που οι οδηγοί δυσκολεύτηκαν τόσο πολύ.
«Πρόκειται για πρόβλημα στην ισορροπία της RB20. Δεν υπάρχει σύνδεση του εμπρός και του πίσω μέρους»
«Νομίζω ότι ο Max και ο Checo δεν έχουν την αίσθηση που χρειάζονται από το πίσω μέρος και στην προσπάθειά τους να το ελέγξουν στην είσοδο της στροφής δημιουργείται υποστροφή. Κάτι που είναι δύσκολο να διορθωθεί γιατί όλα είναι σε μια τόσο λεπτή γραμμή.
Μπορείτε να το δείτε από τις κατατακτήριες δοκιμές. Με «πατημένα» ελαστικά και καλή ισορροπία μπορούσαμε να κάνουμε χρόνο 1:19.6 και να ανταγωνιστούμε τους καλύτερους χρόνους. Μετά βάλαμε δύο φρέσκα σετ ελαστικών, η ισορροπία χάθηκε εντελώς, και ήμασταν ξαφνικά τεσσεράμισι δέκατα πιο αργοί”, πρόσθεσε ο Βρετανός.
Παρόλα αυτά ο κλοιός στη βαθμολογία στενεύει και η McLaren καρπώνεται βαθμούς και στα δύο πρωταθλήματα. Την ίδια ώρα που οι προσπάθειες της Red Bull για αναβαθμίσεις στο πάτωμα του μονοθεσίου, δεν έδωσαν λύση στο πρόβλημα.
«Πρέπει να αλλάξουμε την κατάσταση πολύ γρήγορα. Νομίζω ότι αυτή η πίστα αποκάλυψε τις ελλείψεις που έχουμε στο μονοθέσιο σε σχέση με πέρυσι» έκλεισε ο Team Principal, με το έργο του πρωταθλητή Max Verstappen να είναι αρκετά δύσκολο μέχρι το τέλος της σεζόν.