GP Σαουδικής Αραβίας: Άνετα ο Verstappen και ξανά 1-2 η Red Bull Racing
Ο Max Verstappen μετέτρεψε και πάλι την pole position σε νίκη, αυτή τη φορά στο πλαίσιο του Grand Prix Σαουδικής Αραβίας. Ο Sergio Perez δεν δυσκολεύτηκε να ακολουθήσει τον teammate του, με τον Charles Leclerc να συμπληρώνει το βάθρο. Αξιοπρόσεκτο το ντεμπούτο του Oliver Bearman που πάλεψε και τερμάτισε 7ος.
Ο αγώνας
Ο Verstappen έφυγε ταχύτερα από όλους στην εκκίνηση και δεν απειλήθηκε καθόλου. Αντίθετα, ο Leclerc δέχθηκε επίθεση από τον Perez, αλλά μερικές στροφές μετά κράτησε την εσωτερική και διατήρησε τη 2η θέση.
Στον 2ο γύρο, ο Piastri επιτέθηκε στην εξωτερική του Alonso και κέρδισε επάξια την 4η θέση. Στην ίδια ευθεία, αλλά στον 5ο γύρο, ο Perez προσπέρασε εύκολα τον Leclerc από την εσωτερική, κρατώντας πλέον το 1-2 για τη Red Bull Racing.
Λίγο πριν κλείσει ο 6ος γύρος, ο Lance Stroll βρήκε τον τοίχο με τον εμπρός αριστερά τροχό και συνεπώς έσπασε την ανάρτηση, στέλνοντας την AMR24απευθείας… στον τοίχο.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε δίχως δεύτερη σκέψη, γεγονός που ενεργοποίησε τα πρώτα πιτ στοπ. Οι McLaren και Mercedes πήραν το ρίσκο τους, καθώς άφησαν στην πίστα τους Lando Norris και Lewis Hamilton, την ώρα που οι υπόλοιποι της πρώτης δεκάδας μπήκαν για αλλαγή σε σκληρή γόμα.
Στην επανεκκίνηση (γύρος 9), ο Leclerc έπιασε τον Piastri εξ απίνης και πέρασε για την 5η θέση. Λίγο αργότερα, ο Bearman προσποιήθηκε και έκανε μία εκπληκτική κίνηση στον Tsunoda, ανεβαίνοντας 11ος.
Ο Norris κατάφερε για λιγότερους από τέσσερις γύρους να κρατήσει πίσω του τον Verstappen, με τον Ολλανδό να κατακτά την πρωτοπορία στον 13ο γύρο εύκολα. Δύο γύρους αργότερα, ο Leclerc έκανε μία τολμηρή κίνηση από την εξωτερική του Hamilton και κέρδισε την 4η θέση.
Ο Perez αποκατέστησε το 1-2 για την Red Bull Racing στον 18ο γύρο, προσπερνώντας εύκολα τον Norris με DRS στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Από την άλλη, το πρόσωπο του Grand Prix, Oliver Bearman έκανε μετά από ώρα την επίθεσή του στον Nico Hulkenberg στον 12ο γύρο και σκαρφάλωσε στην 9η θέση.
Στον γύρο 27, ο Leclerc προσπέρασε εύκολα τον Norris για την τελευταία θέση του βάθρου, αφού ο δεύτερος ήταν με πολύ φθαρμένη μέση γόμα. Στον 35ο γύρο, η μάχη Piastri και Hamilton για την 5η θέση μονοπώλησε το ενδιαφέρον, αλλά η άμυνα του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή ανάγκασε τον Αυστραλό να φρενάρει αργά και να μπλοκάρει.
Ο διαπληκτισμός μεταξύ των δύο έληξε στον γύρο 37 που ο Hamilton έπρεπε να μπει για το πρώτο του πιτ στοπ, αλλάζοντας σε μαλακή γόμα. Έναν γύρο μετά, ο Norris έπραξε το ίδιο ακριβώς, μιας και το ρίσκο δεν έπιασε.
Οι δύο Βρετανοί είχαν τις δυνατότητες να απειλήσουν τον Bearman, αλλά η μάχη μεταξύ τους και η φθορά των μαλακών ελαστικών δεν τους το επέτρεψε.
Ο Max Verstappen δεν ενοχλήθηκε ποτέ ξανά μετά την προσπέρασή του στον Norris και πήρε την καρό σημαία με άνεση, κάνοντας το 2/2 τη φετινή σεζόν. Ο ταχύτερος γύρος και ο έξτρα βαθμός πήγε στον Charles Leclerc την ύστατη στιγμή στον τελευταίο γύρο, ενώ «Οδηγός του Αγώνα» ψηφίστηκε ο άξιος rookie, Oliver Bearman.