Με νέα πίσω αεροτομή στη Τζέντα η Ferrari
Η Scuderia Ferrari γνωρίζει ότι μπορεί να τα πάει καλύτερα στη Σαουδική Αραβία από ότι στο Μπαχρέιν και για αυτό θα φροντίσει να αυξήσει τις πιθανότητές της.
Στην πίστα του Σακχίρ, το μόνο αυτοκίνητο που πλησίασε την RB20 σε ρυθμό, είτε κατατακτήριων, είτε αγώνα, ήταν η SF-24. Μπορεί ο Charles Leclerc να αντιμετώπιζε προβλήματα με τη θερμοκρασία των φρένων του εξ αρχής –γεγονός που επηρέασε σημαντικά την ισορροπία του εμπρός άξονα- ωστόσο, μόλις το πρόβλημα διορθώθηκε εν μέρει, ο Μονεγάσκος βρήκε τον ρυθμό του και σκαρφάλωσε στην 4η θέση.
Πλέον, η ομάδα από το Μαρανέλο κοιτάει τον επερχόμενο αγώνα της Τζέντα. Εκεί, το σετάρισμα αναμένεται να είναι πολύ διαφορετικό, λόγω του χάσματος που έχουν ως χάραξη και φιλοσοφία οι δύο πίστες.
Η Ferrari θα παρουσιάσει μία πίσω πτέρυγα με χαμηλο-μεσαίο φορτίο, η οποία θεωρητικά θα είναι πιο αποτελεσματική στις στροφές υψηλής ταχύτητας που έχει το σιρκουί πόλης.
Εφόσον οι υπολογισμοί και τα δεδομένα είναι σωστά, τότε ίσως η Scuderia να μετατρέψει έναν από τους χειρότερους αγώνες της πέρυσι, σε έναν από τους καλύτερους φετινούς της.