Το κρύο στο Λας Βέγκας θα δοκιμάσει τους μηχανικούς
Οι κρύες θερμοκρασίες που αναμένονται στην πίστα του Λας Βέγκας από το βράδυ της Πέμπτης (τοπική ώρα), θα δώσουν στις ομάδες μία πολύ μεγάλη πρόκληση, από αυτές που δεν έχουν συνηθίσει.
Πέραν του ότι καλούνται να βρουν έναν τρόπο ώστε και οι τρεις γόμες της Pirelli (C3 - C4 - C5) να λειτουργούν στη βέλτιστη απόδοση, οι χαμηλές θερμοκρασίες θα επηρεάσουν και την ψύξη των μονάδων ισχύος, άρα οι μηχανικοί θα πρέπει να προσέξουν το αεροδυναμικό πακέτο που θα επιλέξουν για το μονοθέσιο.
Η πρόκληση λοιπόν, είναι αυτόματα πολύ διαφορετική από όσα είδαμε σε Κατάρ και Μεξικό. Συγκριτικά με το δεύτερο, όπου η έλλειψη οξυγόνου στο 20% απαιτούσε τον μέγιστο ρυθμό ψύξης του κινητήρα, στο Βέγκας θα έχουμε... ακριβώς το αντίθετο.
Όπως λοιπόν οι υβριδικοί V6 δεν νιώθουν... άνετα σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, έτσι δεν είναι και σχεδιασμένοι να λειτουργούν σε πολύ κρύες συνθήκες.
Μπορεί τα μονοθέσια να έχουν πραγματοποιήσει δοκιμές πολλάκις υπό κρύες καιρικές συνθήκες στην Ευρώπη, όμως στο Λας Βέγκας μιλάμε για ανταγωνιστικό ρυθμό και αγώνα. Αυτόματα λοιπόν, δεν μπορούν να γίνουν εκπτώσεις στην απόδοση του κινητήρα από τις κατατακτήριες και μετά.
Συν τοις άλλοις, μιλάμε για μία εντελώς καινούρια, εντελώς άγνωστη πίστα. Ένα σιρκουί πόλης για να είμαστε ακριβείς. Οπότε, οι μηχανικοί των ομάδων έχουν πάρα πολλές λεπτομέρειες να αναλύσουν και να ενσωματώσουν στα δεδομένα τους.