Η πανέξυπνη τακτική του Sainz που τον έφτασε στην καρό σημαία

×

Γιώργος Ανανίδας

Μία ιδέα ευφυέστατη είδαμε να πραγματοποιείται στο Grand Prix Σιγκαπούρης, όταν ο Carlos Sainz αποφάσισε μόνος του να ρίξει τον ρυθμό, ώστε να κρατήσει επίτηδες τον Lando Norris στη ζώνη του DRS. Αυτό βοήθησε τον Ισπανό να κρατήσει μακριά τις «ιπτάμενες» Mercedes, τόσο από τον ίδιο όσο και από τον οδηγό της McLaren.

Carlos Sainz

Παρότι η Ferrari βοήθησε τον Sainz τακτικά στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα στη Μαρίνα Μπέι, θυσιάζοντας τον Charles Leclerc ο οποίος λειτούργησε σαν μοχλός πέδησης για τους πίσω, ο «smooth operator» χρειάστηκε να λειτουργήσει και μόνος του.

Από τη μία, σκοπός του Μονεγάσκου, ήταν να καθυστερεί τις δύο Mercedes και τον Lando Norris, ώστε ο Ισπανός ομόσταυλός του να κάνει το undercut ανενόχλητος.

Όπερ και εγένετο, αλλά εις βάρος του Leclerc, ο οποίος με το αργό πιτ στοπ που βίωσε, αναγκάστηκε να μείνει πιο πίσω και να παλέψει, μην μπορώντας πλέον να βοηθήσει τον teammate του. Έτσι, ο Sainz λειτούργησε ευφυέστατα, αποφασίζοντας από μόνος του να κρατήσει τον Norris στη ζώνη του DRS, ώστε να μην κινδυνέψει από τα «ασημί βέλη» μέχρι την καρό σημαία.

Αυτό τουλάχιστον παραδέχτηκε ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vassuer ο οποίος δήλωσε:

«Ήταν ιδέα του Κάρλος, ναι. Δεν θέλω να πω το προφανές, αλλά γνώριζε πως κινδύνευε περισσότερο από τις Mercedes παρά από τον Norris.

Με τον Norris, είχαμε τα ίδια ελαστικά και περίπου τον ίδιο ρυθμό αγώνα από τον πρώτο κιόλας γύρο. Δεν κινδυνεύαμε από τον Norris, εκτός μόνο άμα τελείωναν εντελώς τα ελαστικά.

Επομένως, ήταν έξυπνη η κίνηση του Κάρλος να κρατήσει τον Νόρις σε απόσταση DRS» τόνισε ο Γάλλος αγωνιστικός διευθυντής.