Σιγκαπούρη: Καλύτερη για τα λάστιχα και τα φρένα των μονοθεσίων η νέα χάραξη

×

Γιώργος Ανανίδας

Σημαντικά θα επηρεάσουν τα μονοθέσια οι αλλαγές που έχουν γίνει στην πίστα του Marina Bay από πέρυσι. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζονται σημαντικά στελέχη ομάδων της F1, τα οποία υποστηρίζουν, πως τα φρένα και τα ελαστικά θα είναι σε καλύτερη κατάσταση μετά από έναν γρήγορο γύρο.

 GP Σιγκαπούρης

Λόγω έργων που έλαβαν χώρα στην περιοχή πέρυσι, οι τέσσερις στροφές 90 μοιρών που βρίσκονταν στο τελευταίο κομμάτι της πίστας, έχουν αφαιρεθεί για φέτος από το σιρκουί πόλης της Σιγκαπούρης. Στη θέση τους, προστέθηκε μία ευθεία μήκους 400 μέτρων περίπου, η οποία θα οδηγεί σε μία κλειστή δεξιά, την κάποτε στροφή 20 και πλέον στροφή 16.

Πέραν του ότι φέτος θα έχουμε πολύ ταχύτερα περάσματα, οι αλλαγές αυτές αναμένεται να ρίξουν τις… απαιτήσεις στο φρενάρισμα, ενώ θα βοηθήσουν τους οδηγούς να διαχειρίζονται καλύτερα τα ελαστικά τους κατά τη διάρκεια ενός γεμάτου γύρου.

«Θα είναι πιο φιλική η πίστα με τα ελαστικά φέτος, διότι οι ζώνες πέδησης και η φθορά, θα είναι μικρότερh και ευκολότερη» τόνισε ο επικεφαλής απόδοσης της Aston Martin, Tom McCullough.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και το αντίστοιχο στέλεχος της Williams, Dave Robson ο οποίος υπολογίζει πως η νέα χάραξη, δεν θα «πληγώσει» τόσο την FW45, εφόσον μερικές στροφές έχουν αφαιρεθεί.

«Η αλλαγή στη χάραξη πιθανότατα μας βοηθάει, καθώς τέσσερις στροφές αφαιρέθηκαν. Όμως, αυτό αλλάζει ποκαι τη φύση του σιρκουί πολύ. Όχι τόσο στα επίπεδα κάθετης δύναμης, αλλά στο φρενάρισμα που είναι πάντα δύσκολο εδώ.

Η ενέργεια που καλούνται να διαχειριστούν τα φρένα στη Σιγκαπούρη και η φθορά στα πίσω ελαστικά, είναι δύο πολύ δύσκολα στοιχεία που αντιμετωπίζουμε στο τελευταίο κομμάτι της πίστας.

Επομένως, το ότι αφαιρέθηκαν αυτές οι στροφές, σημαίνει πως αλλάζουν τα χαρακτηριστικά του σιρκουί πολύ, για όλους. Ελπίζω τουλάχιστον, αυτό να ενισχύσει τα προτερήματα του μονοθεσίου μας» δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής απόδοσης  της Williams.