Η σύγχυση της Ferrari στην Ισπανία υποδεικνύει βαθύτερα προβλήματα
Η Ferrari αντιμετώπισε ένα γλυκόπικρο τριήμερο, καθώς σύστησε τις νέες τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις. Ο Charles Leclerc έδειξε έναν απογοητευτικό ρυθμό στις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς σημείωσε τον 19ο ταχύτερο χρόνο κι αποκλείστηκε από το Q1, την ώρα που ο Carlos Sainz εκκίνησε από τη δεύτερη θέση.
Στον αγώνα, ο Μονεγάσκος τερμάτισε εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας και, συγκεκριμένα, στην 11η θέση, ενώ ο Ισπανός έχασε τρεις θέσεις και, συνεπώς, το βάθρο στην πατρίδα του. Κανένας, όμως, δε φάνηκε να αναλαμβάνει την ευθύνη για ένα ακόμη προβληματικό τριήμερο.
Ο αρχηγός της ομάδας, Frederic Vasseur, παραδέχθηκε ότι δεν μπορούν να προσδιοριστούν τα προβλήματα του μονοθεσίου. Ο Leclerc δήλωσε ότι δε γνωρίζει γιατί δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q2 το Σάββατο. Ο Sainz κατηγόρησε τα ελαστικά.
Όλες αυτές οι συγκεχυμένες και ασαφείς δηλώσεις ίσως υποκρύπτουν μία γενικότερη σύγχυση που επικρατεί στην ιταλική ομάδα. Από την αρχή της σεζόν και μετά την άφιξη Vasseur, πληροφορίες κάνουν συνεχώς λόγο για εντάσεις, ενώ είναι γνωστές οι μετακινήσεις στελεχών της Ferrari σε άλλες ομάδες.
Το αν αυτές οι εσωτερικές μεταρρυθμίσεις θα οδηγήσουν σε άνοδο της ομάδας εντός πίστας, μένει να το δούμε. Προς το παρόν, έχει χάσει σημαντικό έδαφος έναντι της Mercedes, η οποία –μέσα σε διάστημα δύο αγώνων– ξεπέρασε την Aston Martin στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και ανέβηκε στη δεύτερη θέση.
Πλέον η τρίτη θέση βρίσκεται 34 βαθμούς μακριά για τη Ferrari. Θα καταφέρει, άραγε, να ανακάμψει εγκαίρως και να εμπλακεί στη μάχη με τις δύο ομάδες μπροστά της;