GP Μαϊάμι: Τρίτη νίκη στη σεζόν για τον Verstappen με φοβερή αναχαίτιση, κι άλλο 1-2 η Red Bull Racing κάνοντας το 5/5!

×

Του Γιώργου Ανανίδα

Μία τρομερή νίκη πέτυχε ο Max Verstapen στο Grand Prix του Μαϊάμι, προσπερνώντας τους πάντες, εκκινώντας από την 9η θέση! Το 1-2 για τη Red Bull Racing συμπλήρωσε ο poleman, Sergio Perez την ώρα που ο Fernando Alonso πήρε το 4ο προσωπικό του βάθρο με την Aston Martin. Καμία εγκατάλειψη και καμία κίτρινη ή κόκκινη σημαία, με απογοητευτικό ωστόσο τον τοπικό ήρωα, Logan Sargeant ο οποίος τερμάτισε τελευταίος.

Grand Prix Μαϊάμι

Η εκκίνηση ήταν ήρεμη παραδόξως και χωρίς ιδιαίτερες ανακατατάξεις, με τον Tsunoda να είναι ο μοναδικός που μπλόκαρε στη στροφή 1. Ο Verstappen, έδειξε πολύ γρήγορα τις «ορέξεις» του και στον 4ο γύρο έκανε διπλή προσπέραση στους Leclerc και Magnussen.  Δύσκολο ξεκίνημα πραγματοποίησε ο Lewis Hamilton, ο οποίος μετά από 6 γύρους παρέμενε 13ος.

Ο Logan Sargeant, κάθε άλλο παρά ιδανικά απόδωσε μπροστά σε οικογένεια και φίλους, καθώς μόλις στο 2ο γύρο μπήκε για να αλλάξει το μπροστά φτερό του και ελαστικά.

Max Verstappen

Στον 8ο γύρο, ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής συνέχισε το «πάρτι» προσπεράσεων με «θύμα» αυτή τη φορά τη Mercedes του εξαιρετικού κατά τα άλλα George Russell. Ο Βρετανός δεν έμεινε από την πλευρά του άπραγος και στον 10ο γύρο προσπέρασε την Alpine του Pierre Gasly, ακολουθώντας τις κινήσεις του Verstappen. Ο πρωταθλητής της Red Bull Racing, συνέχισε να ανεβαίνει στην κατάταξη αφαιρώντας από τον Carlos Sainz την 4η θέση.

Από τον 15ο γύρο και έπειτα, οι οδηγοί άρχισαν να μπαίνουν για πιτ στοπ (Magnussen, Gasly, Bottas και De Vries) και όλοι ανεξαιρέτως επέλεγαν την σκληρή γόμα. Παρότι οι περισσότεροι εκκίνησαν με τη μέση γόμα, η σκληρή αποδείχθηκε η καλύτερη για τον αγώνα, με τεράστια διάρκεια ζωής.

Fernando Alonso

Ταυτόχρονα, ο Verstappen κατακτούσε τη 2η θέση, προσπερνώντας την Aston Martin του Alonso, όλα αυτά με τα «σκληρά» ελαστικά και χωρίς να έχει μπει να αλλάξει.

Ο Lewis Hamilton, χρειάστηκε πάνω από 16 γύρους αλλά εν τέλει πέρασε τον Alex Albon και ξεκίνησε να παλεύει να μπει στη βαθμοφόρα δεκάδα. Εν τω μεταξύ, ο Russell μπήκε στον 18ο γύρο ώστε να βάλει και αυτός τη σκληρή γόμα της Pirelli και οι μόνοι που είχαν μείνει έξω με τη μέση πια ήταν οι Perez, Alonso, Sainz και Albon.

Fernando Alonso - Max Verstappen

Ο Verstappen, φάνηκε από εκείνη τη στιγμή να έχει προβάδισμα ήδη, αφού ήταν 2ος από νωρίς με τη «χειρότερη» θεωρητικά γόμα όσον αφορά το ρυθμό αγώνα και έδειχνε σταθερά γρήγορος. Ο Μεξικάνος πρωτοπόρος αντίθετα, είχε ακόμα τη μέση και θα έπρεπε αργά ή γρήγορα να μπει για αλλαγή. Όπερ και εγένετο στον 21ο γύρο, στον οποίο ο Perez φόρεσε τα σκληρά για να πάει μέχρι τέλους.

Όταν ήρθε η ώρα του Sainz για πιτ στοπ, ο Ισπανός μπήκε απότομα στη γραμμή του pit lane μπλοκάροντας τα ελαστικά του και για αυτό το λόγο δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων η οποία τελικά δεν επηρέασε την τελική του 4η θέση. Στον 28ο, ήρθε η ώρα του Fernando Alonso να κάνει κίνηση, έχοντας φρέσκα ελαστικά από τον 25ο γύρο. Ο Ισπανός πέρασε τον συμπατριώτη του στην αγαπημένη για όλους στροφή 11 και μπήκε ξανά στο «κόλπο» του βάθρου.

Άσχημο αγώνα πραγματοποίησε συνολικά η Ferrari και δη ο Charles Leclerc ο οποίος έχοντας κάνει πιτ στοπ σχετικά νωρίς, έβλεπε εαυτόν να τρέχει 13ος στον 32ο γύρο, αντιμετωπίζοντας πολλές αναπηδήσεις από το κόκκινο μονοθέσιο. Ο Μονεγάσκος βρέθηκε στους γύρους 37-39 να μάχεται με την Haas του Kevin Magnussen, με τον Δανό να πραγματοποιεί φανταστική προσπέραση στη στροφή 1, πριν ο Leclerc την κάνει μόνιμα δική του τη θέση λίγο αργότερα.

Max Verstappen

Η απίθανη απόδοση και διάρκεια ζωής των σκληρών ελαστικών, φάνηκε πάρα πολύ στον Max Verstappen. Ο Ολλανδός έβγαλε 45 ολόκληρους γύρους από τους 57 με αυτή τη γόμα και έπρεπε να φτάσουμε στον 46ο για να τον δούμε να βάζει τη μέση, ώστε να πάει μέχρι τέλους και να κυνηγήσει τη νίκη. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, με φρέσκα και πιο μαλακά ελαστικά από τον teammate του δεν χαρίστηκε. Δύο γύρους μετά το πιτ στοπ, επιτέθηκε στον Perez και πήρε το προβάδισμα του αγώνα.

Sergio Perez

Τρομερό comeback και από τον Lewis Hamilton, έστω και αργά στο Grand Prix. Ο Βρετανός βρήκε το ρυθμό του με τη Mercedes και προσπέρασε με σχετική άνεση τόσο τον Gasly, όσο και τον Leclerc στη στροφή 11 για να φτάσει 5ος.

Αμείλικτος ο νικητής και «οδηγός του αγώνα», Max Verstappen ο οποίος από όταν πήρε την πρωτιά, κυνήγησε και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του αγώνα ένα γύρο πριν το τέλος. Εξαιρετικό αγώνα πραγματοποίησαν συνολικά οι δύο Alpine οι οποίες τερμάτισαν στις θέσεις 8 και 9, αλλά και ο Kevin Magnussen που έφερε τη Haas στη 10η θέση. Ακόμα ένας πολύ μέτριος αγώνας για τη Scuderia Ferrari που είδε τον Carlos Sainz να τερματίζει 5ος και τον Charles Leclerc 7ο.

Fernando Alonso

Αναλυτικά, η τελική κατάταξη του Grand Prix στο Μαϊάμι:

Grand Prix Μαϊάμι