Δεν παρασύρεται από την απόδοσή της στο Μπακού η Ferrari
Του Γιώργου Ανανίδα
Δεν στηρίζεται ιδιαίτερα στην απόδοση που εμφάνισε στο Μπακού η Scuderia Ferrari, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας, Fred Vassuer.
Η ιταλική ομάδα, είδε τον Charles Leclerc να ανταγωνίζεται τον ρυθμό των δύο Red Bull σχεδόν όλο το τριήμερο στο Αζερμπαϊτζάν. Πιο συγκεκριμένα, ο Μονεγάσκος κατέκτησε την pole position τόσο στις κατατακτήριες της Παρασκευής, όσο και στις κατατακτήριες του Sprint. Παρόλα αυτά, σε κανέναν από τους δύο αγώνες δεν κατάφερε να βγει νικητής, χάρη στο πολύ δυνατό DRS της αυστριακής ομάδας.
Στη Ferrari, γνωρίζουν πολύ καλά την αδυναμία τους συγκριτικά με τη Red Bull Racing και αυτή δεν είναι άλλη από τη διαχείριση των ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα. Γιατί σε ρυθμό κατατακτήριων δοκιμών, Leclerc και Ferrari έχουν αποδείξει πως μπορούν να ανταγωνιστούν τους παγκόσμιους πρωταθλητές.
Ο Leclerc, στα τελευταία στάδια του Grand Prix εμφάνισε έναν ρυθμό ανά γύρο ο οποίος ήταν ίδιος με τις δύο Red Bull. Αυτό συνέβη, όταν ο 25χρονος άρχισε να πιέζεται από την Aston Martin του Fernando Alonso και έπρεπε να τρέξει και να αμυνθεί. Το γεγονός αυτό τράβηξε ορισμένα βλέμματα, τουλάχιστον όσων το παρατήρησαν.
Ένας από αυτούς, ήταν ο Max Verstappen. Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής παρατήρησε τον δυνατό ρυθμό του Leclerc προς το τέλος του αγώνα και τον ρώτησε στην αίθουσα τον οδηγών, λίγο πριν βγουν στο βάθρο. Λίγους γύρους πριν την ολοκλήρωση, ο οδηγός της Ferrari σημείωσε το γρηγορότερο πέρασμα του αγώνα, δείχνοντας έτσι πως τα ελαστικά του είχαν ακόμα πολλή “ζωή” και πολλά να δώσουν στην πίστα.
Παρόλο που αυτό το δείγμα έκανε μερικούς να νομίζουν πως η Ferrari είναι καλύτερη με τα ελαστικά της από ό,τι πίστευε, ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Fred Vassuer πιστεύει πως κάποιοι μπερδεύονται, λόγω του ότι ο Leclerc διαχειρίστηκε τις γόμες του με προσοχή. Συγκεκριμένα, ο Γάλλος θεωρεί πως ο Μονεγάσκος διαχειρίστηκε πολύ προσεκτικά τα ελαστικά του σε σημείο που αυτά είχαν αρκετή απόδοση ακόμα και στις τελευταίες στιγμές του αγώνα.
«Αν δείτε το τελευταίο μέρος του αγώνα, δεν νομίζω ότι η Red Bull δεν σκόπευε να κάνει δύο πιτ στοπ, γιατί πίεζαν σαν τρελοί από την αρχή μέχρι το τέλος» τονίζει ο Vassuer.
«Όταν λοιπόν βεβαιωθήκαμε στο ξεκίνημα, ότι θα κάνουμε ένα πιτ στοπ, αποφασίσαμε ότι θα κάναμε πολλή διαχείριση. Αυτό αυτόματα σήμαινε ότι θα είχαμε αβαντάζ ελαστικών στο τέλος. Συνολικά, ήταν ταχύτεροι από εμάς, άρα δεν χρειάζεται να έχουμε αυταπάτες» συμπλήρωσε ο Γάλλος επικεφαλής.