
Podcast - Καρό Σημαία | Οι αποκλεισμοί των Ferrari, η κυρίαρχη McLaren και η κατακραυγή για Lawson
Κώστας Ψάρρας και Πάνος Σεϊτανίδης αναλύουν τα όσα έγιναν στην Κίνα και αναρωτιούνται αν αυτό ήταν...
Άρχισε να πληκτρολογείς οτιδήποτε
Του Γιώργου Ανανίδα
Ούτε βήμα δεν κάνει πίσω στην προσπάθειά της να βελτιώσει κι άλλο την απόδοση του μονοθεσίου της η Red Bull Racing. Μπορεί η RB19 να είναι μία κατηγορία μόνη της το 2023 στη Formula 1 με τρεις νίκες σε ισάριθμους αγώνες, αλλά αυτό δε σημαίνει πως θα μείνει στάσιμη.
Η αυστριακή ομάδα, ταξίδεψε στην Αυστραλία με νέα διάταξη στο μπροστινό της φτερό. Στόχος αυτού ήταν να βοηθηθεί η ισορροπία του μονοθεσίου, με τις πολλές επιλογές που έχει η Red Bull Racing για το πίσω φτερό της.
Οι προσπάθειες της ομάδας από τον Μίλτον Κέινς όμως, δεν περιορίστηκαν στο μπροστινό φτερό. Μερικές αλλαγές έγιναν και στους αγωγούς φρένων, ώστε να βελτιωθεί η ψύξη αλλά και οι κινήσεις σε όλο το σύστημα του μονοθεσίου.
Συνολικά, οι αλλαγές που έχει κάνει η Red Bull είναι οι καθαρά ωφέλιμες των ήδη υπαρχόντων ατού της. Η δουλειά που έχει γίνει κατά τη διάρκεια των προσομοιώσεων σε ψηφιακά συστήματα και στις μελέτες της αεροδυναμικής σήραγγας, αποδεικνύονται ζωτικής σημασίας για τις ωφέλιμες αλλαγές που έχουν ξεκινήσει ήδη να γίνονται.