Wolff: «Ας αποφασίσουν πότε πρέπει να βγάζουν κόκκινη σημαία»
Τον προβληματισμό του εξέφρασε ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff σχετικά με τη χρήση της κόκκινης σημαίας, τονίζοντας πως η Formula 1 πρέπει να κάνει καλύτερα τη δουλειά της όσον αφορά το πότε πρέπει να χρησιμοποιείται η κόκκινη σημαία και να διακόπτεται ο αγώνας.
Το Grand Prix της Αυστραλίας στιγματίστηκε από τρεις κόκκινες σημαίες - διακοπές αγώνα και τις δύο επιπλέον εκκινήσεις που χρειάστηκε να γίνουν από τη σχάρα εκκίνησης. Το αποτέλεσμα αυτών ήταν χαοτικές επανεκκινήσεις, με όλους να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τη μείωση της απόστασης από τον μπροστά και κατά συνέπεια να φτάνουμε τις 8 εγκαταλείψεις οδηγών.
Η Mercedes, έχασε πολύ από τα συμβάντα της Κυριακής (2/4) ειδικά στην πρώτη διακοπή, καθώς πρώτα βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και μετά η κόκκινη σημαία. Επομένως, η γερμανική ομάδα προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το αυτοκίνητο ασφαλείας, βάζοντας στα πιτς τον πρωτοπόρο μέχρι τότε George Russell ο οποίος έπεσε 5ος και δεν ανέκτησε την πρωτιά ποτέ ξανά στον αγώνα μέχρι την εγκατάλειψή του. Παρόμοια, ο Hamilton έπρεπε να αμυνθεί στην επανεκκίνηση από τις επιθετικές κινήσεις του Max Verstappen, πράγμα αδύνατον με τον Ολλανδό να τον περνάει... από πάνω σε ζώνη DRS.
Ο Russell, εμφανώς απογοητευμένος στη συνέντευξη από τη σειρά ατυχών γεγονότων που τον βρήκαν, τόνισε πως το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας μετά την αβίαστη σύγκρουση του Albon με τον τοίχο, δεν ήταν καθόλου απαραίτητο.
Ο Toto Wolff, παρόλο που συμφωνεί με τους τωρινούς κανονισμούς της κόκκινης σημαίας, θεωρεί πως η Formula 1 πρέπει να καθορίσει πότε ένας αγώνας πρέπει να διακόπτεται και πότε ένα κανονικό ή εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας είναι αρκετό για να “καθαριστεί” ένα συμβάν όπως του Albon ή του Magnussen.
«Και τις δύο πρώτες κόκκινες σημαίες δεν τις είδαμε να έρχονται. Νομίζω πως οι επανεκκινήσεις από τη σχάρα είναι ένας εξαιρετικός παράγοντας ψυχαγωγίας. Απλώς, πρέπει να καταλάβουμε σιγά σιγά, πότε βγαίνουν οι κόκκινες σημαίες και τι είναι το αυτοκίνητο ασφαλείας ή το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας; Νομίζω, πως σε αυτά τα περιστατικά μπορούσε να εφαρμοστεί οποιοδήποτε από τα δύο» ήταν τα πρώτα λόγια του Αυστριακού.
«Είμαι εντάξει είτε αποφασίσουν εικονικό αυτοκίνητο είτε αυτοκίνητο ασφαλείας είτε κόκκινη σημαία, εφόσον το κατανοούμε και μπορούμε να σχεδιάσουμε βάσει της εκάστοτε κατάστασης. Ας καθορίσουμε όλοι μαζί τι είναι εικονικό αυτοκίνητο, τι είναι αυτοκίνητο ασφαλείας και τι είναι κόκκινη σημαία» τόνισε ο επικεφαλής της Mercedes.