Η γκρίνια για τα στελέχη αγώνα πρέπει να σταματήσει τώρα!

×

Του Κώστα Λεώνη

Μισώ αυτή την έκφραση, «σας τα έλεγα». Αλλά ειλικρινά όταν σκέφτομαι τι συνέβη στον αγώνα της Αυστραλίας θυμάμαι αυτά που έγραψα μετά την Σαουδική Αραβία: “Αν για ένα τόσο άστοχο θέμα ο Niels Wittich επιμένει στους τύπους (σ.σ. για το περίφημο πλάτος των θέσεων στο grid), πως να ελπίζει κανείς ότι θα αντιδράσει σωστά σε ένα πιο «γκρίζο» αγωνιστικό περιστατικό; Το φάντασμα του προκατόχου του Michael Masi δυστυχώς φαίνεται να μας στοιχειώνει ακόμη.”.

GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

Δυο εβδομάδες μετά, παρουσία του Michael Masi (τι ειρωνεία και αυτή), τα γκρίζα αγωνιστικά περιστατικά προέκυψαν. Με το τσουβάλι για την ακρίβεια. Τι έγινε; Μια κακοφωνία γκρίνιας από όλους! Για τις κόκκινες σημαίες, για τις επανεκκινήσεις από στάση ή πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, για τις ποινές, για για για. Μην πιάσουμε τα social media, εκεί γίνεται πάντα το έλα να δεις. Όχι, ας μείνουμε στους άμεσα εμπλεκόμενους, οδηγούς και ομάδες. Όλοι λοιπόν έχουν μια άποψη σχετικά με τις αποφάσεις, φυσικά αρνητική, όλοι ρίχνουν πρόθυμα κουβάδες στον μύλο της αμφισβήτησης τόσο προς τον Wittich όσο και προς τους αγωνοδίκες.

Τι θα γίνει τελικά; Απλό, θα καεί ο Wittich μετά τον Masi, θα λένε όλοι για το κενό που άφησε ο Charlie Whiting και ας περάσει ο επόμενος. Αλήθεια, νομίζετε ότι θα υπάρχει πάντα ένας επόμενος; Σας έχω νέα: ΟΧΙ! Για τον απλούστατο λόγο ότι οι race directors με ικανή εμπειρία είναι μετρημένοι. Ίσως όχι στα δάχτυλα αλλά σίγουρα δεν υπάρχει ουρά με υποψήφιους. Δεν είναι μόνο η ποσότητα, είναι ότι οι υποψήφιοι έχουν μια ηλικία και άρα μια ζωή που είναι δύσκολο να βάλουν στην άκρη για 23 αγώνες. Πόσο μάλλον όταν βλέπουν ότι οι προκάτοχοι είχαν να αντιμετωπίσουν δικηγόρους (!) ομάδων, είχαν καταντήσει να πρωταγωνιστούν σε meme και να διαπομπεύονται άγρια κλπ κλπ.

Τι θα γίνει μετά; Αναγκαστικά ο ρόλος του race director θα μοιραστεί σε έναν αριθμό τοπικών στελεχών, ακριβώς όπως γίνεται με τους αγωνοδίκες. Ξέρετε πόσο καλά έχει πάει αυτό, έτσι; Για αυτό είναι ανάγκη η γκρίνια για τα στελέχη αγώνα να σταματήσει τώρα. Πριν είναι αργά, μήπως και γλυτώσει η Formula 1 από ένα σοβαρό πισωγύρισμα.