Η Formula Equal θέτει υποψηφιότητα για το grid της Formula 1

×

Του Κώστα Λεώνη

Μετά την Andretti Motorsport μια ακόμη υποψηφιότητα για τη διαδικασία που άνοιξε η FIA με σκοπό την επέκταση του grid της Formula 1 έγινε γνωστή. Ο Craig Pollock, παλιός γνώριμος τόσο ως μάνατζερ του Jacques Villeneuve όσο και από τον κεντρικό ρόλο που έπαιξε στην εξαγορά της Tyrrell από μια καπνοβιομηχανία και την μεταμόρφωση της σε BAR, μίλησε σχετικά με το νέο project στο CNN.

Ο Σκοτσέζος δήλωσε ότι βασικό στοιχείο της πρότασης είναι η ίση κατανομή στο σύνολο του προσωπικού ανάμεσα στα δυο φύλα. Κατά τη γνώμη του οι υπάρχουσες ομάδες θα είχαν σημαντικές δυσκολίες να φτάσουν στον ίδιο στόχο αφού ήδη έχουν προσωπικό με μεγάλη απόκλιση. Όμως ξεκινώντας από λευκό χαρτί με μια νέα ομάδα κάτι τέτοιο είναι πιο εφικτό. Θα μπορούσε όμως να επεκταθεί η ισοκατανομή και στο οδηγικό δίδυμο; Εκεί ο Pollock φάνηκε επιφυλακτικός αφού υπάρχει η απαραίτητη προϋπόθεση της συλλογής ενός ορίων βαθμών στις μικρότερες κατηγορίες.

Άλλο ενδιαφέρον στοιχείο στην πρόταση της Formula Equal είναι η έδρα που θα επιλέξει η ομάδα για να χτίσει τις εγκαταστάσεις της. Ξεφεύγοντας από την πεπατημένη που είναι η Μεγάλη Βρετανία, ο Pollock μίλησε γενικώς για μια χώρα στην περιοχή του Περσικού κόλπου. Μένει να αποδειχθεί αν υπάρχει συσχέτιση αυτής της διατύπωσης με τις δηλώσεις του πρίγκιπα Khalid Bin Sultan Al Abdullah Al-Faisal, πρόεδρου της Saudi Motorsport Company, ότι η χώρα του έχει τη φιλοδοξία να αναμειχθεί σε μια ομάδα της Formula 1. Βέβαια η προσέλκυση του στελεχιακού δυναμικού μπορεί να επηρεαστεί από αυτή την επιλογή παρά την αισιοδοξία του Σκοτσέζου ότι με τόσους αγώνες στην περιοχή και πολύ καλές αεροπορικές συνδέσεις με την Ευρώπη δε θα υπάρξει κανένα πρόβλημα.  

Σε κάθε περίπτωση, μένει να αποδειχθεί αν ο Pollock έχει πραγματικά ικανή οικονομική στήριξη για να πραγματοποιήσει τα σχέδια πάνω στα οποία λέει ότι εργάζεται τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Παλιότερα άλλωστε είχε δημιουργήσει μια εταιρία με την ονομασία PURE που είχε σα στόχο να προμηθεύσει με κινητήρες ομάδες της Formula 1. Δυστυχώς, εκείνη του η προσπάθεια είχε λήξει άδοξα χωρίς ποτέ να φτάσει κοντά στην παραγωγή κάποιου προϊόντος.