Κοινωνία

16/12/2025 22:23

Ακινητοποιήθηκε τρένο στον Δομοκό - Τεχνικό πρόβλημα στο Intercity 57

Η ανακοίνωση της Hellenic Train για τις αποζημιώσεις.

Ακινητοποιήθηκε τρένο στον Δομοκό - Τεχνικό πρόβλημα στο Intercity 57
-

Άκουσε το άρθρο

 
 

Σημαντική καθυστέρηση σημειώθηκε δρομολόγιο του InterCity 57, που εκτελεί τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Αθήνα, εξαιτίας μηχανικής βλάβης που παρουσίασε η αμαξοστοιχία στην περιοχή του Δομοκού.

Το τρένο ακινητοποιήθηκε στις 7:30 το βράδυ στον σταθμό του Δομοκού και παρέμεινε εκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. 'Αμεσα κινητοποιήθηκαν δύο εφεδρικές μηχανές, οι οποίες μετέβησαν στο σημείο προκειμένου να ρυμουλκήσουν την αμαξοστοιχία έως τον σταθμό του Λιανοκλαδίου.

Τελικά, το IC57 έφτασε στο Λιανοκλάδι στις 9:10 με καθυστέρηση, προκειμένου να συνεχίσει το ταξίδι του προς την Αθήνα. Σε ανακοίνωσή της, η Hellenic Train ανέφερε ότι η αμαξοστοιχία επρόκειτο να συνεχίσει κανονικά την πορεία της μετά την επιδιόρθωση της βλάβης στη μηχανή. Ωστόσο, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, το τρένο αναχώρησε από το Λιανοκλάδι με βοηθητικές μηχανές, γεγονός που προκάλεσε επιπλέον καθυστέρηση λόγω των απαραίτητων τεχνικών διευθετήσεων.

Η μηχανική βλάβη του IC57 επηρέασε και τη σιδηροδρομική κυκλοφορία στην αντίθετη κατεύθυνση. Συγκεκριμένα, το IC56 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) παρουσίασε καθυστέρηση περίπου 15 λεπτών, καθώς η κυκλοφορία διεξαγόταν προσωρινά μέσω μονής σιδηροδρομικής γραμμής.

Τελικά, το IC57 αναχώρησε από το Λιανοκλάδι με προορισμό την Αθήνα, με νέα σημαντική καθυστέρηση ενώ σε ανακοίνωση της η Hellenic Train σημειώνει πως "διερευνά τα αίτια της βλάβης".

Αποζημιώσεις:

Η Hellenic Train ενημερώνει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά ή με το 50% της αξίας του εισιτηρίου, σε περίπτωση καθυστέρησης 120 λεπτών και άνω. Η αποζημίωση καταβάλλεται με τους εξής τρόπους:

- Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

- Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

- είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.

- είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Ειδήσεις σήμερα: 

"Αποκαλύψεις": Η Μαρία Καρυστιανού για τη δημιουργία κινήματος - Δεν θα αυτοπροταθώ ως ηγέτης

Ο Χριστουγεννιάτικος Τηλεμαραθώνιος του ANT1 στηρίζει το Σωματείο ΕΛΙΖΑ

Πρώτη παράδοση Eurofighter στην Τουρκία το 2030 – Επίσημη επιβεβαίωση από το Λονδίνο

12345 ... 8910
  Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
 Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή antenna.gr (με ενεργό σύνδεσμο προς το antenna.gr)