Πολιτική
Καραμανλής στον ΑΝΤ1: Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα στοιχίσει λιγότερο (βίντεο)
Τι είπε για τα τέλη κυκλοφορίας ο Υπουργός Μεταφορών. Τι συνέβη με τα διόδια της Αττικής Οδού και τι θα γίνει με τα εισιτήρια στα ΜΜΜ.
Έχουμε ήδη προβεί σε πολλές μειώσεις φόρων», απάντησε ο Κώστας Καραμανλής μιλώντας στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα», ερωτηθείς για το φόρο στα καύσιμα. «Έχουμε από τις υψηλότερες φορολογίες στα καύσιμα», σχολίασε ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών αναφερόμενος στη χώρα μας.
«‘Όταν μειώνεις τη φορολογία, δίνεις έσοδα στο Κράτος. Αυτή είναι η πολιτική μας», συμπλήρωσε ο Κώστας Καραμανλής, κάνοντας λόγο για «μεγάλες γεωπολιτικές αλλαγές στη Μέση Ανατολή. «Είμαστε στην Ευρώπη, αλλά επηρεαζόμαστε από αυτές», σημείωσε και τόνισε ότι «οι μειώσεις των φόρων πρέπει να γίνεται με μεγάλη προσοχή και στο δημοσιονομικό αποτέλεσμα».
Ο Υπουργός Μεταφορών απαντώντας στο αν θα υπάρξει αύξηση στο επίδομα θέρμανσης, υπογράμμισε ότι «η μεσαία τάξη χρειάζεται ανόρθωση», αφού «χωρίς μεσαία τάξη δεν είμαστε ευρωπαϊκή χώρα, δεν είμαστε δημοκρατική χώρα».
«Αν δεν κάνουμε κάτι, τα τέλη κυκλοφορίας θα αυξηθούν το 2021»
«Θα πληρώσουμε ακριβώς τα ίδια με πέρυσι», διαβεβαίωσε ο Κώστας Καραμανλής, τονίζοντας ωστόσο ότι, «υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία για τη σύνδεσή τους με τους ρύπους».
«Έχουμε από τους παλαιότερους στόλους αυτοκινήτων», σημείωσε ανακοινώνοντας πως η λύση που εξετάζει η κυβέρνηση είναι «η στήριξη εισαγωγής καλών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων νέας τεχνολογίας».
«Η προηγούμενη κυβέρνηση έκανε απαγορευτική την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκίνητων, λόγω του ότι ερχόντουσαν ανεξέλεγκτά πολλά αυτοκίνητα από μεγάλες εταιρείες leasing», είπε ο Υπουργός Μεταφορών, τονίζοντας πως «αν δεν κάνουμε κάτι άμεσα, εκ των πραγμάτων θα αυξηθούν τα τέλη του 2021».
«Η Αττική Οδός πήρε πίσω τη μείωση χωρίς ανταλλάγματα»
«Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου δεν ίσχυσε, αφού αν ίσχυε, η Αττική Οδός θα πήγαινε στα διοικητικά δικαστήρια και θα κέρδιζε», δήλωσε αναφερόμενος στην κίνηση του προκατόχου του για την αναβολή της αύξησης της τιμής των διοδίων στην Αττική Οδό.
«Εμείς είπαμε πως αυτήν τη στιγμή δεν πρέπει να γίνει η αύξηση. Χωρίς ανταλλάγματα, χωρίς υποσχέσεις πήρε πίσω την αύξηση», είπε κάνοντας αποδίδοντας την προαναγγελία της αύξησης σε «ναυάγιο» συνομιλιών για έργα επέκτασης μεταξύ της εταιρείας και της προηγούμενης ηγεσίας του υπουργείου.
«Δεν θα αυξηθεί η τιμή στις αστικές συγκοινωνίες»
«Θα ήταν ανώριμο να πω ότι θα μειώναμε το εισιτήριο», διευκρίνισε ο Υπουργός Μεταφορών κάνοντας λόγο για «τραγική κατάσταση στα Μέσα» και ξεκαθαρίζοντας πως «το εισιτήριο δε θα αυξηθεί».
Στάθηκε ωστόσο στο μεγαλύτερο πρόβλημα, που δεν είναι άλλο από την παράνομη επιβίβαση, τονίζοντας πως «πρέπει αλλάξει αυτή η κουλτούρα», κι επεσήμανε ότι «έχουμε ήδη αυξήσει τους ελέγχους»..
«Το μετρό Θεσσαλονίκης θα στοιχίσει λιγότερο»
«Το να μιλάει ο Τσίπρας για μεγαλοεργολάβους, είναι τραγικό», σχολίασε ο Υπουργός Μεταφορών, χαρακτηρίζοντας ως «γεφύρι της Άρτας» την ιστορία με το μετρό της Θεσσαλονίκης.
Οι καθυστερήσεις του μετρό στη Θεσσαλονίκη είχαν να κάνουν ότι σταμάτησαν και λόγω προσφυγών στο ΣτΕ και για τον σταθμό Βενιζέλου», διευκρίνισε, για να παραδεχθεί πως «επί ΣΥΡΙΖΑ, το μετρό -εκτός του σταθμού Βενιζέλου- προχώρησε σημαντικά».
Χαρακτήρισε «τραγικό λάθος το ότι στο σταθμό Βενιζέλου δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα».
«Πρέπει σε κάποια φάση να μπορέσουμε να συνδυάσουμε και το μετρό και τα αρχαία», είπε τέλος ο Υπουργός Μεταφορών ξεκαθαρίζοντας πως με τη λύση που προκρίνει η κυβέρνηση «όχι μόνο δε θα δώσουμε περισσότερα λεφτά στους εργολάβους, αλλά θα στοιχίσει 30 εκατ. ευρώ λιγότερα».
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!