Ευρώπη

26 Απριλίου 2017 09:04

Handelsblatt: οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα

Στις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους δανειστές αναφέρεται σε άρθρο της η γερμανική εφημερίδα, εστιάζοντας στις ιδιωτικοποιήσεις.

Handelsblatt: οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα
-

«Οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα», είναι ο τίτλος του άρθρου της οικονομικής γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt , το οποίο επικεντρώνεται στις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους δανειστές.

Σύμφωνα με το ίδιο άρθρο,  «τις επόμενες μέρες οι δανειστές της Ελλάδας θα βάλουν το ελληνικό πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων κάτω από το μικροσκόπιο».

«Μόνο κατόπιν μίας επιτυχημένης αξιολόγησης θα υπάρξουν νέα δισεκατομμύρια στήριξης. Αυτή είναι και η προϋπόθεση για μια ενδεχόμενη ελάφρυνση χρέους, για την οποία πιέζει εδώ και καιρό η Αθήνα» αναφέρει η Handelsblatt.

«Σε κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης ο ΟΛΘ»

Εκτενή σχόλια υπάρχουν στα γερμανικό ΜΜΕ και για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το τηλεοπτικό κανάλι N-tv στην ιστοσελίδα του, «κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης θέλει να αναλάβει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ομάδα επενδυτών γερμανικής διοίκησης επιδιώκει να αναλάβει το δεύτερο σημαντικότερο λιμάνι της Ελλάδας. Το επενδυτικό σχήμα κατέθεσε την καλύτερη προσφορά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως ανακοίνωσε το ελληνικό ταμείο ιδιωτικοποιήσεων».

Σε δημοσίευμά της υπό τον τίτλο «Σε κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης το λιμάνι της Θεσσαλονίκης» η εφημερίδα Zeit αναφέρει:

«Οι επενδυτές θέλουν να πληρώσουν 232 εκατομμύρια ευρώ για το δεύτερο μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι. Η Ελλάδα θέλει να παραχωρήσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης σε ομάδα στην οποία συμμετέχουν και Γερμανοί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. (…) Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θεωρείται στρατηγικά σημαντικό για ολόκληρη τη βαλκανική χερσόνησο. Το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, εκείνο του Πειραιά έχει παραχωρηθεί ήδη στο μεγαλύτερο μέρος του στη κινεζική εταιρεία Cosco. Η γερμανική Fraport ανέλαβε επισήμως τη διαχείριση 14 ελληνικών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων και αυτό της Θεσσαλονίκης. Η παραχώρηση των αδειών εκμετάλλευσης για περισσότερα από 40 χρόνια θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικοποιήσεις στην υπερχρεωμένη Ελλάδα».

12345   8910
  Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
 Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή antenna.gr (με ενεργό σύνδεσμο προς το antenna.gr)