Παιδεία-Θρησκεία
Εντοπίστηκε η αιτία για την αποτυχία των εξετάσεων της Α Λυκείου
Σε έναν λάθος αλγόριθμο οφείλεται η αποτυχία των εξεταζομένων στην Α Λυκείου.
Το υπουργείο Παιδείας απέδωσε το ζήτημα της τεράστιας αποτυχίας των μαθητών της Α Λυκείου, σε έναν λάθος αλγόριθμο.
Ο εντοπισμός του λάθους έγινε στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση και είχε ως αποτέλεσμα πάρα πολλοί μαθητές να βαθμολογηθούν κάτω από τη βάση.
Μετά από αυτήν την εξέλιξη, οι διορθωτές καλούνται να κάνουν ιδιόχειρη βαθμολόγηση ή τη σωστή χρήση του αλγόριθμου.
Σύμφωνα πάντως με το υπουργείο, δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων, ενώ επισημάνθηκε ότι αν δεν υπάρξει μεγαλύτερο δείγμα γραπτών ή ακόμα και τελικά αποτελέσματα, δεν μπορούν να εξαχθούν τελικά συμπεράσματα.
Ως αιτία της «βουτιάς» θεωρείται η Τράπεζα Θεμάτων, από την οποία αντλήθηκε για πρώτη φορά το 50% των ερωτημάτων, μία καινοτομία που εισήγαγε ο πρώην υπουργός Παιδείας, Κ. Αρβανιτόπουλος.
Η νέα ηγεσία του υπουργείου έχει κάνει σαφές ότι δεν θα καταργηθεί ο θεσμός, αλλά θα υπάρξουν οι κατάλληλες βελτιώσεις σε αυτόν.
«Εμείς πιστεύουμε στο θεσμό και δεν πρόκειται να τον αλλάξουμε, θα δούμε όμως ποιες τεχνικές παρεμβάσεις μπορούμε να κάνουμε αφού όμως βγουν οι βαθμολογίες» τόνισε ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος.
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!