Επιχειρήσεις
“Ανάσταση” για τον τουρισμό το Πάσχα
Σε ικανοποιητικά επίπεδα κυμαίνεται η πληρότητα σε αρκετούς προορισμούς στην Ελλάδα. Ποια νησιά προσελκύουν φέτος τους ταξιδιώτες.
Ικανοποιητική είναι κίνηση σε δημοφιλείς προορισμούς της χώρας την περίοδο του Πάσχα, παρά τους αρχικούς φόβους των ξενοδόχων για το αντίθετο. Στην εξέλιξη αυτή βοήθησε βέβαια και η μετάθεση του εορτασμού της Πρωτομαγιάς την Τρίτη του Πάσχα, αφού διαμορφώθηκε ένα ιδανικό πενθήμερο διακοπών.
Την υψηλότερη πληρότητα για τις μέρες του Πάσχα καταγράφουν οι προορισμοί που βρίσκονται κοντά στην Αθήνα. Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως η πληρότητα στα νησιά του Σαρωνικού, αλλά και σε περιοχές στην ανατολική Πελοπόννησο αγγίζει το 100%, την ώρα που η πληρότητα στα δημοφιλή νησιά Μύκονο και Σαντορίνη αγγίζει το 70%.
Στην Ύδρα για την περίοδο από Μεγάλη Παρασκευή μέχρι και την Τρίτη του Πάσχα η πληρότητα ξεπερνά το 95%, ενώ στις Σπέτσες και στο Πόρτο Χέλι στις αρχές της Μεγάλης Εβδομάδας διαμορφωνόταν στα επίπεδα του 85 με 90%. Στην Αίγινα, την ίδια ώρα, η πληρότητα κινούνταν περίπου στο 85%.
Στην Καλαμάτα η πληρότητα στα καταλύματα της περιοχής έχει ήδη ξεπεράσει το 80%, ενώ πολυτελή ξενοδοχεία στην Ηλεία είναι σχεδόν γεμάτα. Ωστόσο, ικανοποιητικά είναι και τα επίπεδα πληρότητας στην Μαγνησία (Πήλιο), αλλά και στις γειτονικές Σποράδες, Σκάθιο – Σκόπελο, που φτάνουν μέχρι και 80%.
Σχετικά κάτω είναι η Κέρκυρα σε σχέση με τα συνηθισμένα για την περίοδο επίπεδα, αφού στις αρχές της Μεγάλης Εβδομάδας η πληρότητα κυμαινόταν στο 75%. Ωστόσο, σε καλά επίπεδα κυμαίνεται και η Ζάκυνθος με την πληρότητα να φτάνει το 70%.
Χαμηλή για την εποχή πληρότητα, πάντως, εμφανίζουν Χανιά και Ρέθυμνο, ενώ σε Πάρο και Νάξο η πληρότητα δεν ξεπερνούσε την Μεγάλη Τρίτη το 60%.
Πάντως, ελαφρά αυξημένη φαίνεται να είναι η επιβατική κίνηση στα πλοία, με την υψηλότερη ζήτηση να καταγράφεται στις γραμμές των Κυκλάδων.
Την ίδια ώρα, αρκετοί είναι οι Έλληνες που επέλεξαν κάποιο προορισμό στο εξωτερικό για τις ημέρες του Πάσχα, με την κίνηση να κυμαίνεται στα περυσινά επίπεδα. Ωστόσο, λόγω της οικονομικής κρίσης φάινεται πως μειώθηκε η ζήτηση για τα λεγόμενα “μεγάλα ταξίδια”, σε μακρινούς προορισμούς.
Ακολουθήστε το antenna.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!